poniedziałek, 14 października 2013

Fresh Cut Roses z Yankee Candle

Witam Moi kochani czytelnicy...



    Dzisiaj w poście chciałam opowiedzieć o wosku z Yankee Candle o zapachu "Fresh Cut Roses", który jest dla mnie wyjątkowy słodki a zarazem ma swój charakterek według mnie.

    W tym zapachu można wyczuć nutkę słodkiego zapachu róż jak czytałam kiedyś takich małych róż z bukieciku ślubnego - świetne porównanie i oddaje to charakter właśnie tego zapachu. Nie jest on nachalny nie drażni w żaden sposób nosa wręcz odwrotnie delikatnie przenosi on nas w 7 niebo zapachowego zapomnienia.





   Jak dla mnie jest to taki zapach bezpieczny który może palić praktycznie każdy idealny na prezent nie wiem jak się sprawuje on jako świeca, ale tarta spełnia swoje właściwości  jeśli chodzi o zapach :) , ale czego tu więcej chcieć i do tego ten słodki kolor różu w tarcie jak i już roztopionym zapachu w kominku. 
Choć ja nie jestem zwolennikiem różowego koloru. :)




                                                                                          Dziękuję za uwagę :P
                                                                                 i zachęcam do  komentowania 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz